emre6565 aynı dert bendede var 6 ay oldu doğum yapalı hala geçmediler, kimisi 1 seneyi bulur kimisi hiç geçmez diyor yanaklar, burun, dudak üstü ve alnımda var, şimdilik beklemedeyim belki geçer diye, biraz rengi açılıyor gibi ama bilmiyorum,Youtube da bir kadın vardı oda bu lekelere takmış durumda doğum yapalı 10 sene olmuş hala yüzü aynı denemediğim ürün gitmediğim güzellik merkezi kalmadı bir servet döktüm geçmiyor dedi, psikolojikmen çöktüm naparsak yapalım bazılarının geçmiyor galiba, 1 sene dolsun lazere kadar yolum var benimde..