CerenLiya canim zamanla alışır bende antalyada oturuyorum.eğer evinde halkının varsa ilk balkona Çıkart alıştır. sonrada dışarıya 5 şer 10 nar dakikalık süreliğine Çıkart canim zamanla aliscaktir merak etme. dışarıya çıktığın zamanda etrafla konustur ilgisini etrafa vermesini sağla bak bu şu felan de insanlar ona baktığı zaman.bak teyze ne diyor felan de emin ol olumlu olacaktır canım.benim oğlum da arabaya binmeyi sevmiyordu ama alistirdm etrafı izleyerek gidiyoruz şuan ve ama tek sorunumuz bebek arabasi kaldı ona binmiyor ve de binmiycekte galiba 7.5 aylık olduk cnki benim oğlum kanguruyla gezmeyi seviyor kanguruyu görür görmez elleri kolları oynamaya başlıyor hemen