Senay12 3 ay 16 bebeğim var prematüre doğdu uyumuyor dünden beri az uyuyor ama sonra uyanıyor gerisi yok ağlıyor da napmam lazım ya basına gelen oldu mı
Fatmaaa22 Senay12 belki atak döneminde olabilir. Ya da yorgunluktan uyuşamıyordur. Gaz sancıları varsa o yüzden de uyuyamaz uyuduğunda siz de yanına uzanın anne kokusuyla daha rahat uyuyorlar