Aysegul3442 Merhaba önerilerinize ihtiyacım var , bebeğim 18 aylık , çingene salıncağında uyuyor , uyuduktan sonra yatağına alıyorum, ama artık yatağında uyusun istiyorum salıncağı nasıl bıraktırabilirim:(
MinnakPanda Aradan baya zaman geçmiş ama basarabildiniz mi. Nasıl yaptınız. Biz 6 ayligiz bende istiyorum bıraktırmak nasıl yapicam bilmiyorum
Aysegul3442 MinnakPanda başardık :) şehir dışına gittiğimiz bir yerde burada salıncak yok dedik ve o şekilde bıraktı eve döndüğünde salıncağım nerede dedi buradanda gitmiş dedik :) bu şekilde salıncak maceramız sonlandı
Zmr-010101 Aysegul3442 aradan 6 ay geçmiş post hayla gözüküyor.😁. Kızımda cingene salıncakta uyurdu bi yere gittiğimde hep onu isterdi elimizde sallardık . 14 aylıkken falan bıraktım yatağına başını okşadım uyudu şimdi 18 aylık hayla öyle yaparım çok şükür kolay geçti o süreç 🤲🏻