Oğlum 50 günlük oldu. Eşim görevde olduğu için annemde kalıyorum. Ama bu zamana kadar doktor ve sağlık ocağı kontrolleri hariç hiç dışarı çıkarıp gezdirmedim. Bebek arabası kendi evimde kaldı. Sadece bi kere kırkı çıkınca Kucağımda taşıyarak apartmanın etrafını dolaştık o kdr. Üzülüyorum bazen acaba tek ben mi böyleyim diye. Ama sabahtan akşama vakit çok çabuk geçiyor. Ne yapmalıyım siz geziyor musunuz bebekle