Kızlar bebegm 6.5 aylk cok öksürüyor 3-4 dkda bir resmen hırıltılı balgamlı burunlarıda akıyo baya hasta doktorumla konsmustm prospan surup ve sekrol kullanıyoruz ama bi ise yaramadı gün geçtikce daha kötü oldu azalcagına. Bugünde pazar doktor calısmıyor anca acile götürebilRm. Öksürüğü icn evde yapabilcegm bisey var mı ya 😞