Zehraoztrk Arkadaşlar bebeğim 3 buçuk aylık aptamil kullanıyorum ama son zamanlarda verince diliyle itiyor hep istemiyor. Bende farklı bir mama kullanayım dedim hangisini önerirsiniz
Mys01-01 Zehraoztrk kesıf donemıne gırmıssınız reddetmeler istememeler normal sık sık teklif edin mesela bıberon 50 içti diyelım 20 dk sonra kalanı verın mama degısmek bu dönemde daha zor ınanın ona alışması bağırsağı gazı
mucizem_200921 Zehraoztrk golden goat aldm meme reddi yaşıyoruz oğlum sadce süt içiyor ilk günler sütüm yoktu onu denedim çocuğumda çok aşıro gaz yaptı oğlum kakasını yapamadı içirmedim ama tabi her çocukta bir mi bilmiyorum SMA çok öneriliyor onu deneyecm
Asafeymeninannesii Zehraoztrk Büyük oğlumda öyleydi. Keşfemeye başladığı gibi bırakır, içmek istemezdi. Bizde çareyi mama değiştirmekte bulurduk ne yazık ki. Hipp mama anne sütüne daha yakındır, tavsiye ederim 🤗