Kızlar oğlum 7 aylık inanılmaz derecede salya var yaka bezi yetiştiremiyorum. Damakları alev gbi başıda öyle kafası çok sıck yüzü feln soguk ama kafası yanıyo ve huzursz ateşi 37.5 u geçmedi en kötü 37 yada buçuk çok fzla ateşi yok ama inanılmaz huzursuz sürekli aglıyo dudakları kupkuru oluyo bu dönemde napılır onu öyle görmek bitiriyo beni canı yanıyo belli eli agzında sürekli aglıyo gram keyfi yok 😔 napsam daha kolay cıkar dişleri yada daha az agrı hisseder