Masal27 Kızlar 13 gun önce normal doğum yaptım dikisim de var haftaya doktor kontrolüne gidicem ama nasıl temizlenicem bilemiyorum öyle gitmeye utanırım dikişlerim de var ne yapmalıyım.
MyEternalLoveNoyann Masal27 ben jiletle temizledim canım benimde dikişlerim vardı 22gun oluyor doğum yapali agdayla falan olmaz zaten dikiş olunca
Duyguss21 Masal27 jiletle temizlendim canım eğer yapmakta zorlamışsan eşinden veya annenden yardim iste
Ayazinannesiseyda Masal27 Kadınlar için özel kaygan kanatmayan jileter var onlardan al bence tüy dökücü krem de alabilirsin
Masal27 MyEternalLoveNoyann bende öyle düşünüyorum ama ya denk gelirse diye de çok korkuyorum içten de var dikisim onlari göremem ama. İyileşti mi dikislerin
MyEternalLoveNoyann Masal27 aynanın karşısında yap canım ben öyle yaptım dediğin gibi denk gelir diye korktum benimde öyle hem içten hem dıştan vardı şükür 4gun falan oluyor döküldü dikişler ama hala açısı var tabi tam gecmedi