Umutluluk ne aç ne de tok olduğu sakin bir anda vermeyi deneyin. Mesela meme verin azıcık ama doyurmadan yarıda kesin. Aç olursa yine meme ister çünkü açlığı meme ile şartlandırıyor doğduğundan beri acıkınca meme emdiği için. Yok olursa da tok diye yemez zaten. Hiçbir derdi yokken gazı sancısı açlığı tokluğu vs yokken sakin huzurlu anında vermeyi deneyin. Yoğurda azıcık pekmez katıp verirseniz tatlıyı sever yer ve öyle alışıp devam eder ek mamaya belki. Bildiklerim bunlar 🥰