Merhaba arkadaşlar bebeğim 10 aylık olacak hiç bişeyi ağzına götürmüyor yemesi çok güzel ama ben verirsem eline veriyorum kafasına sürüyor atıyor hemen ağzına almıyor yiyor ama çok uğraştırıyor yada atıyor suluğunu ağzına hiç götürmüyor ben anlamadım neden böyle yapıyor