PamirVefa 16 günlükken ateşi çıktı bebeğim 6 saat uyanmadı uyandıramadık. Çocuk acile gittik kanında enfeksiyon çıkmadı ama ateşi tekrar yükselince antibiyotik tedavisi başlattı doktor. 3 gün yenidoğan yoğun bakımda yattık. Normal de 5 gündü ama bebeğim toparlanınca kilo alımı olunca taburcu etti doktor. Ama ben çok tecrübesizdim yeni anne olmuştum üstünü giydirmeyi bile bilmiyordum. Sürekli ağladım bebeğimi soydular çıplak yatırdılar bir gün ateşi var diye. Ben sürekli ağladım. Küçücük ellerine damar yolu açtılar. Allahtan anne oteli vardı yoğun bakımla karşı karşıydı. Ağladıkça emziriyordum hemşireler çağırıyordu. Şimdi çocuğumun o resimlerine açıp bakamıyorum. Şimdi ne zaman halsiz dursa endişeleniyorum. O yüzden çok dikkat edin bebeğinize. Allah yardım etsin