YigtnAnnesi Bu aralar iştahı azaldı sizinde öyle mi ne yumurta ne peynir hiçbir şekilde kalvalti yapmıyor oglende çorba vb yoğurtlu danone gelan et dekan yiyorda ama bu aralar iştahı baya azaldı siz neler veriyorsunuz acaba
Fun YigtnAnnesi kızım tam 20 aylık oldu dün. İştahı hep yerindeydi hatta ben biraz durmasını istiyorum. Mızmızlığı 19. Aya göre daha güzel en azından azaldı o beni çok zorladı. Mevsim sebzeleri ne varsa onlardan mutlaka yapıyorum et balık düzenli yediriyorum dün mesela yeşil mercimek köftesi yaptım belki sever bi bakın internetten ben fırında yaptım kızartma kullanmıyorum kızıma
Fun YigtnAnnesi yemeğini pişiriyorum genelde kıymalı yapıyorum en azından yavan olmadığı için severek yiyo yada mesela ıspanaklı krep yapıyorum sürekli tarifleri değiştiriyorum ki sıkılmasın yesin. İnan internette çok tarif var sebzeyle alakalı illa ki birini sevicektir
Fun YigtnAnnesi instagramda babykitchenn diye bi sayfa var oraya bi bak istersen o da şimdi aklıma geldi