Herkese merhaba 🌞 kızım 11 aylık ama sürekli emmek istiyor sürekli. Gündüzleride aynı geceleride 5 6 defa uyandığı oluyo karnı tok ama uyanıyo. Emmeside ağzına alıyo ya uyuyo yada oyun yapıyor. Artık bu durumun çaresine bakmam lazım ama nasıl olacak bi kaç defa denedim gece emmesini bırakmak için ama feyat figan 🤦🏼♀️Öneriniz varsa bu durum için çok mutlu olurum 😇