Kızlar dün post açmıştım son bir indirim daha yapıyorum. 240 liraya aldım 1 kere giyindi ve bir daha giydiremeden ayakları büyüdü.Son bir indirim daha yapıyorum 165 Liraya satıyorum. Resimleri detaylı şekilde çeker isteyene gönderebilirim. Sadece bir kere giyindi. Sıfırdan hiç bir farkı yok. Kutusu etiketi dahi duruyor.