Ayrıca öksürük için nebulizator kullanıyorum ilaç yerine eczanede satılan serum fizyolojikler var serum poşeti gibi olanlar hani, 5 CC ilaç haznesine koyup buhar olarak veriyorum burnu çok güzel açıyor günde 2-3 defa yapıyorum geniz akıntısı azalınca öksürükte azalıyor