2 aylık oğlum karnı tok altıda temiz gazını da çıkarttım ona rağmen uyumuyor saat 4 ten beri uyutmaya çalışıyorum yatağa koydum an başlıyor ama kucağıma aldığım zaman sesi çıkmıyor hatta kucakta çok güzel uyuyor çıldırıcam artık yok her yolu denedim uyutmak için bana mısın demiyor ya 😩😩😩