Asel_ikra Kızlar ben Doğum yapalı 3 ay olucak ama göbeğim ve yan simitlerim çok var bu yüzden çok üzülüyorum askılı korse almayı düşünüyorum alıp kullanan ve gerçekten olumlu sonuç alan var mı ?Göbeği gerçekten yok ediyor mu?Memnun kalanlar yazabilir mi lütfen ona göre bugün korse alacağım indirim bitmeden bana bilgi verir misiniz 🙏🏻
marriapuder Asel_ikra bende şurada bekleyim aynı sıkıntı ve aynı zaman dilimi üç ay oldu bende aynıyım🤷♀️
Merveali Asel_ikra cnm lorse tek başina. Çözüm deil illaki yediği ede dikkat etmen lazmim korse anca öyle işe yarar toparlamasi için yoksa tek başina çözüm deil bende takiyorum korae göbiş var biraz benimde. Yediğimede dikkat etmeye çalişiyotm
Yalin Asel_ikra ilk 2 ay, su an 2.ayimdayim, belek butikten lohusa korsesi raktim su an son kopçadayim mutlaka katkisi oldu,sarkmam yok, biraz daha kilo verince cok onceden yamuna dan latex almistim ona devam edicem, denemelisin😉
Yalin Eymen3119 dikkat etmek icin emzirmenizin bitmesini beklemenize gerek yok ki. Beyaz ekmek, beyaz pirinc, hamur işini, 3 beyazin fazlasini kesin bunlarin ne bebege ne size faydasi var. Bol su da tüketirsen farkı gorursun😉
Merveali Eymen3119 ay bile oladik cnm daha 19 günlük dikkat etmek için aylari bekleme zaten şekerli unlu pilav türü hazir gida tüketme zaten bunlar süt yapmıyorr yanii