busra-mom merhaba geçmiş olsun 🙏,🌸 bebegimin aşıları tamdi ama 6 aylıkken yakalanmıştı. 11 kg civariydi o zamanlar ama on günde 2 kg kaybetmişti . Çok zorlu bı hastane sureciydi. Doktorumuz bile şaşırmıştı. Hastalık bitince tekrar toparladı .Benim sütüm boldu. Sık sık emzirip su içirip sıvı kaybını aşmaya çalışmıştım. Sizin bebeğiniz büyük olduğu için gıda takviyesi alabilirsiniz. Bol bol su verin.