snyck ya kafamdaki sorums cevap yazmışsınız sanki. Benim kızım da 16 günlk sağ meme sol meme emziriyorum göğsümde süt bitiyo 30 cc mama veriyorum hla aranıyo bi 30 cc daha yapıyorum onu da içiyo. Bu sefer eşim başlıyo yok bu çocuk çol şişman olcak, yok bu çocuğun ilerde midesinde problem çıkacal diye yiyor beni. Ben de yanlış mı yapıyorum acaba diyorum doktora gidince soracağım da sizin de 60 cc verdiğinizi görünce bi içim rahatladı