Kızlar kızım saat 9 dan beri belli aralıklarla kusuyor sonra ağlıyor biraz önce 5.kusması gerçekleşti.Bu saate kadar uyuyamadı çok uykusu geldi şimdi daldı yavrum..Eşim ısrarla koronadan korktuğu için acile götürmüyor.Ben çok huzursuzum ama uyku tutmuyor nöbetteyim.5 kez kusma nedir ya var mı sebebini bilen tahmin eden?
(Bu arada eğer yarın devam ederse eşimi dinlemeyip ben götürücem hastaneye çok kızgınım.Gece diye duruyorum çoktan gitmiştim.)