Bebeğim hastalandı ishal kusma ateş daha sonra kakasında çizgi çizgi ipler gördüm iyileşti sanıyordum antibiyotik kullandık ve sonrası böle bişey oldu başına gelen varmı acaba ben kendim int araştırdımda buldum öyle olduğunu düşünüyorum nasıl geçer öyleyse yardım edermisiniz