Lavender11 Merhabalar , 34 günlüğüz. Hem emziriyorum hem mama veriyorum. Baştan sarılık ihtimalinden dolayı hep 2 saati geçmeyecek şekilde besledim. Artık 1 ayı geçtik kaç saatte bir beslemeli ve kaç ml mama vermeliyim ?
alimeninannesi Lavender11 3 saatte bir beslemelisiniz. 60 cc yeterli olacaktır. Doymazsa anlarsınız zaten. Ona göre azar azar takviye yaparsınız. Sağlıkla büyütün ☺️
iki_prens_annesi_ Lavender11 mama hakkinda fikrim yok ama gündüzleri 2 saatte bi emziriyodum ben gecede ne zaman uyanirsa uyanmazsada 3vsaatte bi ruya ogunu
Toprakseyran Lavender11 bne 40 ından sonra 2. Ayına kadar gündüz 2 saatte bir emzirmiştim gece de ne zaman uyanırsa 4 saati geçmeyecek şekilde emzirmiştim. 2 ayını doldurduktan sonra geceli gündüzlü ne zaman acıkırasa k zaman emziriyorum. Kilo alımı çok iyi o yüzden doktorum bu şekilde önerdi. Allah analı babalı büyütsün inşallah 🥰🎈🧸