sansemiha11 Merhaba 2 ay 14 günlük bebeğimde uyurken horlama ve uyanıkken sürekli salya akıtma sorunu var neyden kaynaklı olabilir? Üşüttük mü acaba çok endişeliyim 😔😓 Horlama neden olmuş olabilir? Salya için 2,5 ay erken mi?
iki_prens_annesi_ sansemiha11 horlama burnu tikalidir guzelce serum fizyolojile temizleyin salyada tukuruk bezi gelisiyor ondan olabilir
alimeninannesi Burnunu temizliyor musunuz? Düzenli temizlemelisiniz. Gün içerisinde 2-3 en az bir kez.