Happychildmom of çok zordu o ay bizimde atak döneminde de göstermiyordu ama cidden en çok yorulduğum 4.ay ve 9ile10 ay aralarıydı. Sonra baya sakinledi, sallanan kızımı bu sırada sallamayı da bıraktırdım zaten uyumuyo nasıl uyursa uyusun diyerek. Öyle rahatladım şükür. Şuan 12 aylık olmak üzere sanki bir anda küçücük bir ergen oldu🤪 çok değişti o aydan sonra