Aalime o aylarda bizimde öyleydi malesef ama iyi haber şu ki 4.aydan sonra o kadar değişiyorlar ki karşılıklı iletişimleri olsun, algıları olsun başka bir dönemin başlangıcı bu. Ya sabır diyeceğiz evet zor çocukların yorgun, bitkin annesiyiz ama buna da şükür diyip her yeni güne bismillah🌼