Egem06 Çok büyükmüş canım 10 yaşında. Bence bu durum seni yıpratmaya başlamışsa bir pedagogdan destek alabilirsin en mantıklısı. Bazen doğru diye yaptığımız- konuştuğumuz o kadar çok davranış-cümleler var ki. Farkındalık sağlarsın pedagog ile, farklı bir iletişim geliştirirsiniz. Canını sıkma geçici bir süreç biliyorsun. Önemli olan onarılmayacak şeyler yaşamayın aranızda