Benim oğlumda 8 aylık 1 aydan fazladır öyle yapıyo bende bekliyorum erken emekledi 6.aya girerken emekliyordu şimdi bakalım ne zaman yürür. Her bebek farklıdır kuzum o ne zamana isterse yürür ama hep tecrübeli annelerden duyduğum az kalmış yakında yürür o kadar hevesliyse