Kuzenim 7 aylık hamile. Ve tedavisiz hamile kalamazsız demişlerdi mucizevi bi şekilde kendiliğinden hamile kaldı. Bugün bana resim atmış gözlerim ve yüzüm şişti diye ayakları şişeni biliyordum ama böylesini ilk defa gördüm. İnternette hep gebelik zehirlenmesi falan diyor, panik yapmasin diye bir şeyde diyemedim. Sizce normal bi durum mu?