melek_42 Kızlar Doğum yapalı 50 gün oldu sezeryan Doğum yaptım son 4 5 gündür sol kasığıma iğne batar gibi aniden bir sancı giriyor çok sürmüyor ama gün geçtikçe sayısı çoğalıyor 😞acaba neden oluyor olabilir aynı durumu yaşayan var mı ?
Ugggg melek_42 benim normal doğum aynısı oldu banada sol kasık ve adım atamiyodum solla biyerlere tutunup öyle yuruyodum bı sure sonra kendiliğinden gecti
Janss melek_42 Rahim kendini toparlayıp eski boyutuna dönmeye çalıştığı için ara ara ağrı olması normal ama iğne batma hissinden emin değilim . Bol su için 😌