Merhaba bazi sorularim olucak kafam cok karisik. Gece emzirmesini kac aylikken kestiniz? Ve kesince uykulari duzeldi mi?
Saat basi uyanip emmek istiyor ac mi tok mu bilemiyorum artik? Gunduz hic duskun degil cunku memeye. Standart sabah ogle ikindi aksam emer yatar. 3 ogun ek gida da aliyor azar azar.
Gunduz 2 uyku yapar sabahtan ve ogleden sonra.
Hemen hemen her seyi cok duzenlidir.
Ama uyku? Yani birnturlu anlamiyorum. Gunduzde 1 saatten fazla uyumaz ama yeterli sanirim.
Ama geceleri saat basi uyanmak cok zor durumdayim. Hasta olucam artik korkuyorum.
Gece emzirmesini kessem diyorum cok kucuk geliyor kiyamiyorum.
Bir yolunu bulan var mi gerçekten.
4 aylik olana kdr iyiydi en azindna ilk uykulari 4 5 saate kdr cikardi sonrada 2 3 saatte bir uyanirdi.
Smdi saat basi yavruma da yazik bana da yazik.