Oğlum 11 ay 19 günlük yaşımıza çok az kaldı. İlk defa diş çıkarıyoruz sol alt patladı sağı patlatamadı iştahsızlık diz boyu asla mama içmiyor başka şeyleri çorba yoğurt yumurta zor zor yiyor ama ama asla içmiyor kaç kere mama döktüm biberonu görünce eliyle iktiriyor. Mamayı red mi ediyor sizce mamada koku vs hiç bişey yok yeni açmıştım her zamn içtiği mama diş sancısıyla birlikte biberonu reddeder oldu mamayıda içmiyor 5 gün oldu artık vermeyi düşünmüyorum napmalıyım sizce ilk bebeğim tecrübesiizm