sabu0409 Merhabalar bebeğimiz 2 haftalık 3. Haftasına girecek bebeğimiz de kücük dilini göremiyorum bu durum normal mi ileri ki zamanlar da mi belli oluyor kücük dil
yigitalpannesi sabu0409 sabu0409 yani bence doktor bir sorun olsaydı size söylerdi çünkü muayene de herşeye detaylı bakıyorlar belki siz görememişainizdir
sabu0409 1bocek1cicekannesi ya ben anlamadım göremiyorum ağladığı zaman agiz icine bakıyorum görünmüyor korkuyorum var mi yok mu diye
yigitalpannesi sabu0409 yani belki siz göremiyorsunuz dediğim gibi bir anormallik olsa doktor mutlaka bilgi verirdi