Anneler bir tecrübemi paylaşmak istiyorum geçenlerde göğsümde süt birikti ve kitle haline gelip sertleşti ve göğsümde hassasiyet ve acı oluşmaya başladı emzirirken de acımaya başladı ve hemen sıcak suyu torbaya doldurdum ve göğsüme koydum bölge bölge gezdirdim ve günün sonunda kitle dağıldı eğer böyle bir sorun yaşayan varsa çözüm paylaşmak istedim