hanımlar uzun zamandır kesmeyi planlıyordum bi türlü cesaret edemedim kademeli azaltmaya çalıştım ne yaptıysam başarısız oldum, en sonunda sabır taşını aldım bugün başladım şimdiye kadar hiç ağlamadı açıp kokusunu alıyor geri kapatıyor ama gece saat 1:30 2 gibi uyuyor… bakalım çok ağlıcak mı🥺 siz nasıl atlattınız ?