Birprensannesi12 Kızlar 4 5 gündür gribim bogazimda kasiniyo agriyo biraz ya n’apsam geçmedi doktora gitsemmi ?yada şunu yapın hemen geçer diyeceğiniz bişey varmı ?
Aslmra80 Birprensannesi12 zeytinyaga limon sık birazda pul biber koy iç. Nane kekik ıhlamur içebilirsin . Sonra çayına karabiber koy biraz öyle iç bunlar çok rahatlatır toparlarsin çok geçmiş olsun
Sarikuzumalp Birprensannesi12 hergün ballı limonlu ıhlamur için. Soğan kesip koyun baş ucunuza her akşam. Bolca meyve yeyin. Bol sarımsaklı tarhana çorbası için. 1 bardak kefir için yine her gün. Hemen toparlarsınız ben böyle yapıyorum kısa sürede toparlıyorum.
pitircikkk Birprensannesi12 tuzlu sirkeli limonlu suyla saat basi gargara yapin. ben bogazim biraz giciklansin hemem yapmaya baslarim yoksa antibiyotik olmadan geciremem.
Araseymen Birprensannesi12 sıcak suya bal karabiber toz zencefil limon karistir ic karabiberi 1 bardak suya 1 silme cay kaşığı kadar at gerisi agiz tadina göre gunde 3 kere icince hicbiseyin kalmaz.
YigitAlpsMom Birprensannesi12 pekmezi hafif ısıtın içine az karabiber atın şerbet yapıp için yada icebiliyorsaniz direk icin
Busraabdullah Birprensannesi12 boğazın için bir tatlikasigi elma sirkesi iç tabiki dokunmuyorsa ama grp için de bol bol elma mandalina kabuklu ıhlamur birde limon sikin bal koyun iyi gelio veya udihindi varsa sabah akşam ağızdan burundan aldinmi bire bir tüm hastaliga