Hanımlar bebeğim üst iki çıkardı gözüküyor artık ama bugün hiç birşey yemedi mama yemiyor emiyor tüm gün memedeydi ama sütüm azdı ek gıda yemedi hiç ne yapabilirim bı care lütfen birsuru tarif verdim akşam yoğurt yedi biraz onun üstünde uyumadı bile gece 12 de uyudu tüm gün kucagimdaydi aç oldugunda böyle oluyor ne yapicam ne yapsam kendine gelir iştahı açılır yada kaç gün sürer çiş aayiaida az normal olarak doymuyor çünkü