Mucizembebegimmm Bebegim 3 aylik ufak oksuruk basladi bugunde hapsiriklari artti ve burnu her hapsirmada doluyor. Aspiratorle cekiyoruz. Nezle mi oldu anlamadim. Ne onerirsiniz ne yapabilirim
Cheddar Mucizembebegimmm bol bol temizleyin ama hep aspire etmeyin tahriş olur. Eğer öksürük artarsa mutlaka doktora götürün ciğerlerini dinlesin daha çok küçük. Geçmiş olsun
Diyebirisi Aynı şikayetlerle doktora gittik bugün. Cok kucuk ilaç veremem burnuna bol bol serum sıkın cekmeyin burnunu tahriş olur dedi. Emzirin dedi bize 4.buçuk aylık bebegim ama gogsunu dinledi tem8z dedi