Oglusm istanbulda yaşarken oğlumu hep bu hastaneye götürüyordum..doktorlar ilgili.. ben hiç sorun yaşamadım.. poliklinikte hep aynı doktora götürmeye çalışıyordum ama doktorunun adını hatırlamıyorum ama sarışın çok tatlı bir bayandı..ve çok ilgiliydi.. serpil gibi bişeydi..acil doktorları değişiyor..