Merhaba güzel anneler burada çok paylaştım kızım yürümüyor diye korkuyor diye bir haftadır ellerini bırakıyor her yere gidiyor sokakta yürüyor 10-15 güne tam geliştirir diye düşünüyorum Çok mutluyum bugünleri gördüm ya Bayağı gecikmişti yürümesi çünkü 18 aylıkta doktora götürdüğüm zaman hemşire bir iki ay daha beklememiz söylemişti var mı benim gibi olan anneler