Zehraoztrk Arkadaşlar merhaba 3 buçuk aylık bebeğim var kilosu çok az sütüm baştan beri yetersiz bir süredir aptamil kullanıyorum ama bebeğim aptamili reddediyor ne yapayım kilo alımı çok yavaş kullananlar memnun olduğu markayı ve özellikleri yazabilir mi
nazli_19 Zehraoztrk benim kızım da 3200 Doğdu 3 aylikken 5700 du sizin ki zayıf değil bi sağlık sorunu yoksa zorlamayın bence içmiyorsa emsin niye dert ediyorsunuz
birtutamsac Zehraoztrk benim kızım şu an 5 aylık. 3500 doğdu şu an 5500 falan. Neden kilo aldıran mama istiyorsunuz??
pamuk_sekerim2022 Bende kızıma aptamil kullandım hiç kilo almadı…daha sonra bimdeki bebevita mamayı kullandım çok güzel kilo aldı toparladı..şimdi 2 numarasına geçtim ve değiştirmeyi düşünmüyorum😊
Seyma0 Zehraoztrk benim kızım 2.800 doğdu şu an 5.600 kilosu ve gayet normal aylık 500 gram aldığı sürece sorun yok dedi doktorumuz ve aile hekimimiz
Seyma0 Zehraoztrk Doğduğu kiloya göre de 6 kilo gayet iyi diye biliyorum istersen başka bi doktora sor
Seyma0 Kilo aldıran mama değil de bebeklerimizin sağlıklı olması için uğraşsak daha uygun olur boş kilonun bi önemi yok doktor sana gelişmiyor kilosu az demediği sürece boşuna kilo aldırmaya çalışma etrafın sözüne de kulak asma
Miranalimom Zehraoztrk kilosu gayet iyi benim oglumda 10 gun sonra 3 aylik olcak suan 6 kilo . Bebekler beli bi zamandan sonra yavas yavs kilo aliyolar .. ama kilosu gayet iyi .benim icin kilolu olmasi degil saglikli olmasi önemli ..