Merhaba kizlar 3 aylik bebegim var evimiz gece 14 15 dereceye kadar dusuyor. Uyku tulumu yok yeni siparis ettim. Uzun kollu zibin altina iki ayakli tulum uzerine uzun tulum patik ve sueter giydiriyorum ama yuzu vucudu sicak degil yuzu kulaklari soguk cok tedirginim ne yapmaliyim hasta olur mu usuyor mudur cok😔😔