cylnchngr vegan ya da vejeteryan değilim, asla da olmam çünkü eti seviyorum. Fakat olanlara da büyük saygım var çünkü çok zor bir şey olduğunu düşünüyorum (kendim için çok zor geliyor, o yüzden herkes için çok zormuş gibi geliyor biraz da 😅). Ama çok şükür ki etten alabileceğiniz besinleri pek çok bakliyattan sebzeden alabiliyorsunuz ☺️ bu çok mucizevi geliyor bana.. Allah yardımcınız olsun, zor bir şey yani