Mucizem5 kuzu nefsine yeniliyorsan eğer, bol bol tarçınlı su iç.şekerini yükseltip,yeme iştahını ortadan kaldırıyor. 8 aylık bebeğim var, 73 te takılı kaldım doğumdan sora.hiç bir çaba sarfetmeden. Sadece sağlıklı beslenip,bol su içerek 52 kiloya düştüm, şu an 34 bedenim. Ben bu kadar kolay olduğunu bilsem hamile kalmadan öncede girişirdim, çünkü 65 le hamile kaldım.herşey boğaz da bitiyor.sağlıklısını da yesen, tıka basa yemeyeceksin elbetteki. İnan alışıyorsun.hatta iyi hissediyorsun. Her istediğin kiloya ulaştığında kendine ödül koy.ben 60 a düştüğüm de popyesle, 55 e düştüğümde burger kingle ödüllendirdim kendim☺️