Anestezist28 aynen bende hipp tahilliya elma muz koyuyodum ama muza alerjisi cikti yiyince sirti kizariyor.Aynen bizde sizin gibiyiz oglenden sonra veriyorum corba,veya yogurt.Yogurt 1 yemek kasigi anca yiyor bazense daha az,yanina bir meyve koyuyorum.Corba 3,4 yemek kasigi kadar yiyor.Biz aksam yerken ucundan veriyorum.Onun disinda bizde bu sekilde gidiyoruz.Birde bunlardan yiyince yarim saat olmadan mama icmek istiyor.Ben emzirmiyorum.Suanda ayniyiz sizinle.Illaki yiyecekler.Demekki istemiyorlar.Zor surec 🤣 o kadar sey yapiyorsun ozenerek sonuc husran🤣