Selamlaar, ne gece ne de gündüz uyuyan 1 aylık bebeğim ebebekten aldığımız kundak sayesinde mışıl mışıl uyuyor :) göğsümde uyuyakalıp yerine koyduğum an elleri kolları hiç durmadığı için uyanıyordu. Bütün gün gece kucağımdan indiremiyordum. Kundağın bu kadar işe yarayacağını tahmin etmiyordum , resmen koca bir gün dinlendim. Şiddetle tavsiye ediyorum :)