RaziyeNu Kızlar bebegim 16/5 aylık başında konak var bunu illaki tarakla çıkamak mı gerek yoksa kendi kendine geçermi tecrübeli annelerim yazarsanız sevinirim😊
Mom727373 RaziyeNu kendi kendine malesef geçmez. Benim yöntemim banyodan 5-10 dk önce zeytinyağı sürüp beklemek ardından sık dişli tarakla veya konak için üretilmiş tarakla tersine doğru tarayıp konağı temizlemek. Sonra da banyosunda yaptırırsınız. Bekledikçe artıyor ihmal etmeyin🍀😊
Lraybrss RaziyeNu Benim bebeğimde de vardı Doktor badem yağı veya zeytinyağını kafasına gece yatarken sür kapat sabahta yıkayın birşey kalmaz demişti. İnce tarakla da tarayın anında dökülüyor. Bizim geçti bile :)
Cakiltanesi RaziyeNu mustela köpük olan şampuanı konak şampuanı benim kızım hep onunla yıkanıyo bir defa çok konak oldu hiçbişey yapmadım kendi kendine geçti sonra. Kulak arkasında oluyo bazen onada mustela vücut losyonu var ondan sürüyorum dökülüyo
Nurgullll Bizimki geçmedi bizde her banyodan önce zeytinyağı sürüp beklettik zamanla kurudu biraz. Sonra da zeytinyağı sürüp konak taragiyla taradık tamamen geçti bı daha da çıkmadı
Zelisskk RaziyeNu zor geçiyor tarak yapmayınca ben zeytinyağı ve karbonatı karıştırıp sürdüm biraz bekletip taradım sonra yıkadım 5. Yapışımda nerdeyse birşey kalmamıştı
minikkusssss RaziyeNu bizimse olmuştu doktor mustelanın Konak şampuanını verdi geçti hemen zaten çok Fazlada yoktu bi iki yıkamada birşey kalmadı tavsiye Ederim
Nur_4 RaziyeNu banyodan yarim saat once bebekyagiyini surr beklet sonra bebk taragiyla yavaş yavaş Tara kabul gibi cikmyaa baslayacaktr sonrada yikayinca gider tekrar olabilir sonra gene ayni sini banyodan once yaparsin zmanala kaybolur
Mucizembebegimmm RaziyeNu bizde yeni atlattik konak sorununu. Bebe yagi yada zeytinyag surup yarim saat kadar bekletip bebek taragiyla taradim sonrada yikadim 4-5 gune geciyor
bartu2021 RaziyeNu banyodan yarım saat önce zeytinyağı sürüp tarakla tarayın. Bizde de çok konak vardı. Bu şekilde geçirdik.
RenginBaran 2 ay önce benim bebegimde baya vardı zeytinyağ falan geçirmedi. sadece arko krem tüp lü olandan bir defa sürdüm yarım 1 saat bekledim ters taradım hepsi cıktı .bir daha çıkmadı
RenginBaran RaziyeNu 3 aylık ti.gerceten deneyin 1 defa da sonuç alınıyo. Bir büyüğüm tavsiye etti inanmamıştım ama sonucuna çok şaşırdım
[silindi] RaziyeNu şu ana kadar birşey yapmadım ama bu karbonatlı zeytin yağını çok duydum. Onu bi demicem.