Skn233 15-16 aylıkken doktorumuzun önerisiyle bırakmamız gerekiyordu.Birden pat diye bıraktık, birkaç gün ağlayıp uyumamasını göze almıştık, alışkanlık çünkü onun için. 1–2gün ağladı, sonraki günler mızmızlandı ve bıraktık.Hatta ben gaza gelip emziği de böyle bıraktırdım,biberonu bıraktıysa bunu da başarabilirim diye🤭