suyusevenordek Hanımlar 1 senelik çamaşır makinem var ve her yıkadığım çamaşır 10 dk sonra bile çıkarsam nem kokuyor yumuşatıcı kokusu bitip hemen çıkarırsam bile az oluyor. Sizde Böyle bir şey oldu mu çözüm önerisi olan var mı😞
Mom727373 suyusevenordek ben çamaşırlar yıkanıp içinden çıktıktan sonra makinenin içi kuruyana kadar kapağı açık bırakırım. Birinde kapalı kaldığı için bahsettiğiniz koku oluştu berbat bir şey. Birkaç defa makine temizleyiciyle yüksek derecede boş çalıştırdım ondan sonra normale döndü. Deneyebilirsiniz. Bir de içini mutlaka kurutun o zaman kokmuyor
Almi21 suyusevenordek arkadaş yazmış ama 3 ayda 1 makine temizleyisici kullanıyorum her çamaşır yıkama sonrası kapağı ve deterjan gözünü açık bırakıyorum
2papatya suyusevenordek makine kapağı açık olur işi bitince kapalı tutmam. bide ben ayda 1 falan deterjan göZüne çamaşır suyu koyup 90 da boş çalıştırıyorum
Almi21 sahranur A101 yada Bimden hangisi denk gelirse onu alıyorum aynı etkiyi gösteriyor pahalı ürünlere göre