Momyboygirl Hamileyim 36 haftalık lavaboya gittim çamaşırımda böyle sümüksü bi akıntı gördüm ama kan falan yoktu acaba nişan denen şey mi bu kanlı olması gerekmiyor mu bide biraz fazla bilen varsa yardımcı olabilir mi tedirgin oldum
Srhtzlyh Momyboygirl canım doktorunla bir iletişime geç istersen ilki sezaryen olduysa bi kontrol etsinler. Tabi ssvd düşünüyorsan bilemem ama bi baksınlar
Browni_61 Momyboygirl Benimde nisanim gelmişti kahverengi sümük gbi bişeydi kan yoktu.o gunn aksmo suyum geldi sabahi hastaneye gittim suni aanciyla dogm yaptm
Ebrux555 Momyboygirl akıntın olma ihtimali yüksek bence nişan olsa anlardın emin ol çok az bile olsa kan oluyor çünkü ve o sancıyı anlıyorsun ne kadar tecrübesiz olursan ol
Momyboygirl mrv5556 ayy ay valla heyecanlanırım 🙈 sancı gibi bişey yok sanırım sadece baskı arada acı hissediyorum aşağıdan canım valla bilmiyorum hiç yaşamadım bunları ilkim sezeryandı o yüzden
Momyboygirl sahranur nasıl oluyor sancı acaba anlarım yani dimi başlarsa eğer bilmiyorum çünkü ilkim sezeryandı hiç yaşamadım böyle şeyleri
mrv5556 Momyboygirl hayırlısı olsun belki sancı gelir yavaştan bilemicem. En iyi sen kendini dinleyip harekete gecicen. Benim Nisan gelmişti sonra sancılarım başlamıştı aralıklarla siklasinca hastaneye gitmiştim hemen
sahranur Momyboygirl inan çok iyi anlarsın 😂 düzenli gelir şiddeti artar düzensizse yalancı sancıdır şiddeti hep aynıdır
MeryeminAnnsi Momyboygirl anlarsin merak etme 🙊 nisan geldiyse bile onemli degil okdr onemli.olan sanci ve su
Momyboygirl sahranur hahah 🙈😅 sezeryan olacak yine ama başlarsa acil alınmam gerekir o yüzden iyi takip etmem lazım çok teşekkür ederim ☺️
Momyboygirl Srhtzlyh yok canım yine sezeryan olacak salı gününe randevu aldım pazartesiye bulamadım ama baktım bi durum var yarın arayıp konuşacak canım haklısın ona göre yol izleriz sıkıntı çekmeyelim sonra
Momyboygirl mrv5556 bilen birilerinden bilgi almak iyi oldu yoksa içim rahatlamazdı uyku tutmaz takipte olucam inşallah değildir ama
hobby_catolog_hk Momyboygirl normalde de oluyor akıntı. tabi farklı görmüşsünüz. bebeğinizin hareketlerini kontrol edin bu cok önemli günde 10 kez hareket etmeli sayın hareketlerini. nişan gelse de zaten hemen doğmaz. kendinizi takip edin. suyunuz gelirse doktorunuza haber verin.
Momyboygirl hobby_catolog_hk çok teşekkür ederim çok sağolun hareketleri şuan gayet iyi inşallah değildir ya
yookkdahaneler Momyboygirl hayır kuzum kan şart değil benim böyle bi avuç içi kadar yeşil sarı sümük gibi geldi akşamına doğurdum 🙈 sağlıkla gelsin bebişiniz
Momyboygirl yookkdahaneler yapma ya 🙈 ne duygusu yaşayacağımı şaşırdım sanki erken geliyor ya 38 diye planlamıştık doktorla valla çok acayip bir durum 😅
Aysenes Momyboygirl benim nişanım3 gün geldi sancim hic olmamıştı ama kanlı bir akıntıydı. Sonra acık pembe damla halinde gelmeye başladı gittiğimde suyum gelmeye başlamış ama hiic sancım yoktu.
Momyboygirl Aysenes 3 gün boyunca mı geldi nişanınız ? Evet bazılarında değişik durumlar olabiliyormuş heralde sancı gelmeme veya açılma olmaması gibi
Browni_61 Momyboygirl Akıntı olabilr sizinki pıhtı seklinde gelmş olabilr son aylrda bndede akinti o sekilde gelirdi.Nişan kahverengi oluyo genlde baziis kanli bazisi deil.Ama nişan okdr onemli bisy deil dogum yaklastigi zaman bebek kendini temizlermiş nişan oymuş aslinda.
Derininmotheri Momyboygirl nişan değildir canımm benimde aynı şekilde geldi acile gittim nst taktılar vs sancım çıkmadı anlattım o nişan değil nişan hafif kanlı olur dedim 2 hafta sonra doğum yaptım şuan iki aylık anneyim sancın gelirse doğum yakındır benim sancıyla başlamıştı